xxsd
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تابعوا فاته من عالم نفتقده

19042008

مُساهمة 

info تابعوا فاته من عالم نفتقده

برنس بجد شكرا كتير على المعلومات اللى راح تعطيهانى وكلامك كله صح مية بالمية واحنا فعلا اللى راح نصنع دنيتنا باختيارنا الناس اللى نعرفهم بس اللى عاوزه اوضحه ان الحب دى كلمه كبيره اوى فى ناس كتير مابيعرفوش معانيها وبيقولوها وخلاص لاى حد يعرفوه انا احبك اقول لك انى عمرى ماقولتها لحد لان اكيد هيكون فى واحد بس يستاهلها وكلمه الحب اللى تتقال بالفم وتتسمع بالاذن ماتبقاش حب
الحب هو اللى يتقال بالعين ويسمعه القلب لان الحب عباره عن لغه لازم يكونوا الاتنين بيتكلموها نفسها ماينفعش اتنين بيحبوا بعض مايكونوش فاهمين بعض بيتكلموا لغه غير التانيه
ودى قصه ممكن توضح الحب الحقيقى

يحكى ان هناك شاب وسيم ولكن ليس هناك انسان كامل فالكلا منا اخطاؤه كان (مدمنا) والكل يعرف انه سئ السمعه كانت الفتيات الجميلات يعجبن به ولكن عندما يعرفون انه هكذا مدمن سئ السمعه سرعان مايهربون منه حتى جائت فتاه صغيره تصغره ب6 سنوات ولكن اكتشف انها تكبره عقلا بسنين فبدء معاه بالحديث بطريقة المدمنين فكان ردها.................
انتظرونى فى المقال المقبل................
sande_sande70
Level : 1

انثى عدد الرسائل : 26

مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

تابعوا فاته من عالم نفتقده :: تعاليق

PRINCE OF ANIME

مُساهمة السبت 19 أبريل - 21:26 من طرف PRINCE OF ANIME

اولا بسم الله الرحمن الرحيم كلامك ثقيل وموزون وجدا مرتب ومنظم وطريقتك في سرد الاحداث روعة واعرف هذه القصة وهي قصة روعة تجسد ان التفاهم والتعلم من امور غيرنا هو الحل
بصراحة لا اجد الا انني اعلم علم اليقين ان الفتيات وفي دراسة اجرتي اذكى من الشباب بكثير وها انا ذا اجد ذلك فيك فاني كنتي كذلك فانتي لست بحاجتي لقد تفهمتني وهذا واضح من ردك وهذا ماريد
لكي كل الشكر وعلى العموم انا متابع لك

- مواضيع مماثلة